  • Data: 2004-01-26 23:21:39
    Temat: Re: dni wolne od pracy w 2004r.
    Od: Roman <n...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mirasa napisał:

    > Mam pytanie, gdzie mogę znaleść spis ustawowo wolnych dni od pracy w 2004r.
    > Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

    Ustawa z 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy, Dz. U. Nr 4,
    poz. 28 z późn. zm.

    Art. 1. Dniami wolnymi od pracy są:
    1) dni niżej wymienione
    a) 1 stycznia - Nowy Rok,
    b)
    c) pierwszy dzień Wielkiej Nocy,
    d) drugi dzień Wielkiej Nocy,
    e) 1 maja - Święto Państwowe,
    f) 3 maja - Święto Narodowe Trzeciego Maja
    g) pierwszy dzień Zielonych Świątek,
    h) dzień Bożego Ciała,
    i) 15 sierpnia - Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny,
    j) 1 listopada - Wszystkich Świętych,
    k) 11 listopada - Narodowe Święto Niepodległości,
    l) 25 grudnia - pierwszy dzień Bożego Narodzenia,
    m) 26 grudnia - drugi dzień Bożego Narodzenia
    2) niedziele.

    --
    Roman