    From: "Tom" <...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dług
    Date: Thu, 2 Oct 2003 14:44:13 +0200

    Użytkownik "mirek krasnowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:3F7C07DD.1090609@post.pl...

    > Zacznij go spłacać wg rat, które im zaproponowałeś to ich postawisz
    > przed faktem dokonanym i niewiele, a w praktyce nic nie będą mogli
    > zrobić.
    Nie zgadzam się,
    To że dłużnik zacznie spłacać dług w ratach w ich sytuacji prawnej nic nie
    zmienia. Dług nadal pozostaje niespłacony. Nie ma czegoś takiego jak
    dorozumiane wyrażenie zgody na ugodę. Wierzyciel nie ma obowiązku odpowiadać
    na takie pismo.

    Tak poza tym również ja zalecam spłacanie długu w ratach mimo braku odzewu.

    burenezo