  • Data: 2008-07-08 15:40:15
    Temat: Re: denominacja z 1994 roku
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:g501da$k5g$1@news.onet.pl...

    > 4 492,87
    >
    > Mało czy nie - tyle wychodzi :)

    Niestety to prawda!
    Przypomnij sobie ludzi oszczedzajacych na ksiazeczkach mieszkaniowych,
    ktorzy mieli po 1 000 000 i zblizali sie do magicznej kwoty by kupic
    mieszkanie a tu rach ciach i zrobilo sie 100zl! To byl przekret wrecz
    doskonaly, zaraz po denominacji kredytow (z 31 grudnia 1991 na 1 stycznien
    1992) skoczyly z 5-8% do 45-60%!!!
    Po 1994 roku Polscy stali sie biedakami... Balcerowicz wowczas pozbawil
    ludzi tego co zbierali nieraz po 30 lat. po to by nowi nabywcy bankow mieli
    od razu porzadne dochody. banki byly sprzedawane za cene czesto samych
    budynkow, lacznie z klientami!