  • Data: 2007-04-26 07:07:32
    Temat: Re: delegacja właściciela- kierowcy TIR-a
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnf30gt5.6q7.samotnik@localhost.localdomain..
    .
    > Problem w tym, że jest orzecznictwo, że jeśli jedziesz coś załatwić, to
    > jest to delegacja, ale jeśli wykonywać jakieś czynności, usługi, to nie
    > jest to delegacja. Tak, wiem, że to głupie.

    Coś na pocieszenie :)
    IS Łódź
    Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 15 marca 2007 r.
    sygn. PB I-2/4150/IN-01/07/US Sieradz/MB

    Skoro w ramach prowadzonej działalności gospodarczej w sposób zorganizowany
    kierowca przemieszcza się w celu dostarczenia towaru (w kraju lub za
    granicą), to jego podróż jest podróżą służbową, w trakcie której może
    ponosić wydatki (na swoje utrzymanie) związane.

    III SA/Wa 120/07:

    http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1940.27.597.2.10.2.0.1.htm

    pozdrawiam