eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodealer sprzedał mi auto z 25% rabatem - czy obawiać się aresztowania ?q › Re: dealer sprzedał mi auto z 25% rabatem - czy obawiać się aresztowania ?q
  • Data: 2009-01-30 20:37:45
    Temat: Re: dealer sprzedał mi auto z 25% rabatem - czy obawiać się aresztowania ?q
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:glvetr$78t$1@inews.gazeta.pl...

    > Może i nie mówi, ale udowodnij, że tak nie jest.
    > U nas nie obowiązują dowody tylko "życiowe doświadczenie sędziego" :)
    >
    > Poza tym - może za 5 lat przyjdzie i powie "Teraz Ty się odwdzięcz" ?
    >
    > Moim zdaniem - cienko z Tobą.

    Trzeba spytac o to Bronka Komorowskiego, który oskarzył właśnie o zakup auta
    z rabatem (niesłusznie, jak sąd prawomocnie orzekł!) Szeremietiewa i
    spowodował tym jego dymisje i ponad 9-cioletnie sledztwo!
    Dzieki temu Komorowski już sam decydował o wyborze F-16 i dostawcy
    transporterów opancerzonych i nikt mu na ręce nie patrzał ....
    ;-))

    p47