  • Data: 2009-12-08 08:12:23
    Temat: Re: dane osobowe
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 8, 8:44 am, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Dlatego napisałem, że sposób w jaki zabiera się ten gość jest bez
    > znaczenia. Źle to nazywa -- wszyscy teraz o danych osobowych tylko
    > gadają...
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<==

    Bo w mediach o tej ustawie powiedzieli i ustawa ma swoj urzad, w
    dodatku takze majacy w nazwie "dane osobowe". I teraz co nie zrobisz,
    co sie nie stanie, jakiej by to sytuacji nie dotyczylo to kazdy nasz
    rodak doskonale wie, ze jest ochrona danych osobowych.

    Nie wiem czy ta cala akcja promowania ochrony danych osobowych nie
    robi sie wiecej zlego niz dobrego.

    Media, a za nimi zwykli ludzie, maja jakis wypaczony i nie przystajacy
    do przepisow obraz ochrony danych osobowych co wywoluje duze
    zamieszanie i frustracje ludzi, ktorzy przeciez slyszeli o ochronie
    danych osobowych i dlaczego ktos nie chce spelnic ich [absurdalnego
    czesto] zadania.

    Calej tej chorobie ulegaja takze firmy i co jakis czas widze jak ktos
    podtyka mi umowe z klauzula wyrazenia zgody na przetwarzanie moich
    danych w zwiazku z zawarciem umowy :)