  • Data: 2009-08-14 20:36:52
    Temat: Re: czy wymagane są nawiewniki w oknach?
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakbyś montował nowe okna plastikowe, to już są takie z małymi
    wywietrznikami na górze, w ramie. Można to otworzyć lub zamknąć. Fajne to,
    malutkie i nie rzuca się w oczy. U mojej matki takie okna administracja
    zakładała. Tak w sumie to śliczne te okna, śliczne parapety. Ja kiedyś
    wywaliłam sporo pieniędzy na swoje, a w porównaniu z powyższymi to: są
    brzydsze, parapety też.

    --
    animka