eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy to spam, czy nie?Re: czy to spam, czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy to spam, czy nie?
    Date: Wed, 23 Mar 2005 18:51:14 +0000 (UTC)
    Organization: NZZU
    Lines: 23
    Message-ID: <X...@1...7.19.101>
    References: <d1pqjt$4lq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <X...@1...7.19.101>
    <d1q06e$47h$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <X...@1...7.19.101>
    <d1s3os$s7u$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <d1s6cf$e0q$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: qs190.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1111603874 3706 80.55.44.190 (23 Mar 2005 18:51:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Mar 2005 18:51:14 +0000 (UTC)
    X-Face: a9t\\FlbV]AOG}6#nq)OG7'f`-!umYwlu]*\"75eNW!JrF9M,O7T!(m)CoYG+:KCftiHu9v]a5QZW
    -8BdJhdufl.(vRFs;gR\\1R~<k<bfUZgC[(7NBLVVTqboLOnJHW6\"S-Ukq0`-!QjrFCR8+GVx$q!
    oJllG-E%%=VNX.C9g<G%%aU~^/uwRow$8t%%isFq9(!G1
    X-Newsreader: SuperNewsReader
    X-Mailer: EnyMailer
    User-Agent: JustAsk X-news
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:286411
    [ ukryj nagłówki ]

    Kocureq <a...@...stopce.pl> popełnił 23 mar 2005 na pl.soc.prawo utwór
    news:d1s6cf$e0q$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Chodzi mi jedynie o "zakres wpadania" w niezamowiona informacje w/g
    > Ustawy i jego granice.
    ... określone w Art. 2. 2)
    "informacja handlowa - każda informacja przeznaczona bezpośrednio
    lub _pośrednio_ do promowania towarów, usług lub _wizerunku_ przedsiębiorcy
    lub osoby wykonującej zawód, której prawo do wykonywania zawodu jest
    uzależnione od spełnienia wymagań określonych w odrębnych ustawach,
    z wyłączeniem informacji umożliwiającej porozumiewanie się za
    pomocą środków komunikacji elektronicznej z określoną osobą oraz
    informacji o towarach i usługach niesłużącej osiągnięciu efektu
    handlowego pożądanego przez podmiot, który zleca jej
    rozpowszechnianie, w szczególności bez
    wynagrodzenia lub innych korzyści od producentów, sprzedawców
    i świadczących usługi,"


    --
    pozdro
    poreba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1