  • Data: 2007-10-08 06:56:13
    Temat: Re: czy to podlega ustawie o ochronie danych osobowych?
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > boja, albo moje zalozenia ze na ow kierunku ucza magistrzy, ale z
    > farmacji czy WF'u ktory nijak sie ma do tego kierunku jaki wybralem.

    mysle ze w twoim przypadku bardziej skupilbym sie na dokonaniach
    wykladajacych, a nie ich wyksztalceniu.
    Znam wielu ludzi ktorzy nawet nie maja wyksztalcenia artystycznego a robia
    zdecydowanie lepsze fotografie jak 95% studentow fotografi.
    Ich wyksztalcenie w 99% przypadkow jest zupelnie inne, a po prostu
    fotografia jest ich pasja.
    Zeby byc fotoreporterem nie musisz miec w papierach "fotoreporter",
    wystarczy dobre portfolio. A do tego potrzeba jednak pewnego sposobu
    patrzenia. Niestety tego sie ciezko nauczyc. Technike mozna podciagnac, ale
    wrazliwosci juz raczej nie bardzo.

    ps. swoja droga dziwne ze nie podaja dokonan wykladowcow na stronie, z
    reguly uczelnie sie tym chwala...

    Steel