  • Data: 2008-10-31 20:35:10
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

> [...]

    Nie takich cwaniaków wysyłaliśmy do AŚ. Każdy był pewien, że jest nie do
    namierzenia.
    Może cywil ma jakieś ograniczenia. My nie mamy. To tylko kwestia środków.

> [...]
    > idiotą w ogóle.
    > Nie bądź z tego dumny - idiota to nie jest zaszczytne miano, nawet wśród
    > takich jak ty.
    > Kał umysłowy to kał umysłowy, nieważne, że ktoś to nazwie budyniem.
    > Jak już pisałem - jesteś kretynem i być może o tym wiesz, choć tę wiedzę
    > wypierasz.
    > To głupia autoterapia.
    > Nieakceptowany przez otoczenie, życiowy garbusie, używasz netu w celach
    > autoterapeutycznych.
    > To obrzydliwe. Nie będę ci jednak wykopywać laski spod nogi, kaleko -

    Tak czytam Twoje wypociny i nagle olśnienie.
    A co mi tam. Podhoduję trolla.

    Pisz więcej. Ciekawe kiedy Ci się zasób słów skończy?

    Pozdrowienia od stróżów prawa.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855