  • Data: 2008-10-31 19:18:04
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gefkhd$pfb$4@inews.gazeta.pl Flo
    <f...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Bo proste przykłady są najlepsze. Za bardziej skomplikowanymi pewnie nie
    > nadążysz.
    Synu, jesteś niedouczony, a prawdę mówiąc po prostu głupi.

    > Widać mało wiesz i nie masz pojęcia o sprzęcie używanym w sieciach.
    > Dla ciebie sieć to pewnie AP i laptop, no ewentualnie stacjonarny z kartą.
    > Muszę Cię zmartwić. Są jeszcze inne urządzenia pracujące w sieciach nie
    > obsługujące WPA.
    Endemity (trudny termin, odsyłam cie młocie do encyklopedii). I nie należy
    ich polecać.
    Ty np. nie obsługujesz mózgu. I nikt cię nie poleca.
    Nie zmartwisz mnie niedouku. Bo niby czym?
    Brak wiedzy i do tego kretyn.

    > Widzę, że z tobą nie należy rozmawiać.
    Nie zapraszałem cię do rozmowy, chłystku.

    > Obrażasz ludzi nie mając pojęcia z kim i o czym rozmawiasz.
    Nie mogę cię obrazić.
    Cokolwiek bym napisał, nawet najbardziej wulgarnego, byłoby w stosunku do
    ciebie niczym nieuzasadnionym komplementem.

    > Jest taka zasada dotycząca ciebie i tobie podobnych
    > "Nie rozmawiaj z debilem. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a
    > później przytłoczy doświadczeniem"
    > Oczywiście używasz słowa "debil" aby jak najkrótszym zwrotem pisać o
    > sobie. Troszkę żenujące.
    To się żenuj, idioto, oczywiście.

    > Sorry, ale twój poziom dyskusji i wiedzy pozostaje w tyle za ogólnie
    > obowiązującymi standardami.
    Tylko widzisz - nikogo normalnego nie obchodzi, co się jakiemuś półgłówkowi
    wydaje.
    Sorry.

    --
    Jotte