  • Data: 2005-03-02 20:53:14
    Temat: Re: czy tak można
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ROMAN wrote:
    > Poczyniłem to że byłem na policji i tam powiedziano mi że mogę zawołać ślusarza
    > i wejśc do domu oni nic do tego nie mają bo jestem właścicielem.
    > Obawiam się że jak bym to zrobił to siostra oskarrzyła by mnie że wyniosłem z
    > tamtąd"złote góry"
    > Romeo
    Posłuchaj miłych policjantów, którzy dobrze Ci radzą.

    I nie bój się własnego cienia.
    Równie dobrze to Ty mógłbyś oskarżyć siostrę, że przez 2 lata wyniosła
    stamtąd "złote góry". Co zresztą najpewniej zrobiła.
    Jak się boisz, to wejdź ze świadkiem. Sfotografuj wnętrze. Nie wiem, co
    jeszcze.

    Ale przede wszystkim wprowadź się tam. Swoje rzeczy też sfotografuj. Na
    wypadek, jakby siostra Ci się tam wdarła i je wyniosła.

    A tak w ogóle, to zwariowałeś? Od 2 lat wynajmujesz mieszkanie i tracisz
    pieniądze, bo "siostra zabrała Ci klucze"?

    I powinieneś zwrócić się do sądu, żeby spadek został wreszcie podzielony.

    Pozdrawiam,
    --
    MArta
    m...@N...pl