    From: "siliana" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy sasiadowi wolno glosno sluchac muzyki w bloku?
    Date: Fri, 18 Jul 2008 23:01:56 +0200

    news:g5qv4u$ra3$1@news.onet.pl...
    > Jasne, najlepiej od razu najlepiej nalepić jakieś nieodlepialne gówno na
    > szybę. Bo tobie się nie chce kulturalnie zagadać do sąsiada i od razu
    > zakładasz, że tamten to buc.

    uzywajac takich slow nie nauczysz mnie kultury:)
    moze masz racje, ze powinnam postawic na rozmowe. nie przekonuje cie, ze
    takie rozmowy nic nie daja, bo rozmowcy uwazaja, ze najlepsza rozmowa jest
    atak. gdyby to sie zdarzylo 1-2 razy. ale jesli kilka razy w roku ktos np.
    zajmuje moje mce parkingowe, to mi sie nie chce z nim rozmawiac. on wie, ze
    ukradl mi to miejsce, moja wlasnosc. co z tego, ze zablokowalam samochodem
    mu wyjazd, skoro wychodzac do pracy, nie zastaje wlasciciela samochodu. nie
    moge dluzej czekac, zostanie choc po mnie karteczka.