    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Date: Sun, 07 Jan 2007 11:49:04 +0100

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jasne, a narkomania i alkoholizm "wchodzą" w Art. 178a. Czyli wg. ciebie
    > Art. 178a KK to podstawa prawna karania "propagowania alkoholizmu" oraz
    > innych "zachowań alkoholicznych", tak? ;->

    znowu od dupy strony, przeciez wyjasnilem na czym polega propragowanie
    zachowan pedofilskich. Napisalem na podstawie jakich art i czym jest
    podzeganie oraz publiczne pochwalanie. Jak dla mnie temat skonczony.

    > Autor watku pytał się o coś zupełnie innego. Istnieje możliwość, że
    > podobnie jak i ten matoł jacuś też nie rozumiał słów, których używał...

    pytal czy propragowanie pedofilii jest karalne, ja napisalem ze
    propagowanie ZACHOWAN pedofilskich z pozniejszym rozwinieciem tematu,
    czego Ty jeszcze oczekujesz?

    > Jaaaaaaaaasne.
    >
    > Z którego roku?

    w podrczniku Gardockiego masz opisane jak poszzcegolni autorzy takich
    podrecznikow starali sie sformulowac pojecie pornografii, i calkiem
    sensowanie im to wyszlo. Gardocki to I prezes SN wiecraczej mozna uznac
    za obowiazuje ta definicja ktora on uznal za dobra.