    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy można kopnąć w d..... TPSA ???
    Date: Mon, 1 Nov 2004 21:51:08 +0100

    On Mon, 1 Nov 2004, Krzysztof wrote:

    >+ > K. wrote:
    >+ >
    >+ > Oni są cwani. Oni nie sprzedają długów, tylko wynajmują firmę aby dług
    >+ > odzyskała dla _nich_ . W celu prawidłowej realizacji zlecenia,
    >+ > przekazują dane.
    >+ > I to im cholerka wolno...
    >+ >
    >+ > --
    >+ > Pozdro
    >+ > Massai
    >+ zaraz zaraz ale udostępniają tej firmie moje dane osobowe

    Nie.

    >+ podczas gdy w umowie z tepsą wyraźnie zaznaczyłem iż nie zgadzam sie na
    >+ przetwarzanie moich danych osobowych.
    >+ nie widze różnicy w wynajęciu firmy a w sprzedaży długów

    Sprawa jest prosta: a kto to jest "firma" ?
    Kto to jest "osoba" ? I kto to jest "pełnomocnik" ?
    Przecież TP S.A. nie jest OSOBIŚCIE "nieistniejącym człowiekiem
    będącym firmą" - najczęsciej masz do czynienia z *pracownikami*
    TP S.A.
    Dalej mogą to być *zleceniobiorcy*.
    Przecież nie zdziwi cię że jak pozwiesz sąsiada - to zamiast niego
    może w sądzie pojawić się adwokat ?
    No to przyjmij do wiadomości że układ jest taki iż w imieniu
    strony pojawi się INNA osoba - osoba prawa, firma, która tak
    samo jak ichni "prawnik pracownik" czy ichni "prawnik
    zleceniobiorca" jest ichnim "prawnikiem zleceniobiorcą"...

    >+ w obydwu przypadkach moje dane osobowe zostały przekazane
    >+ bez mojej zgody.

    Nikomu nie "przekazują".
    Tak samo jak "pracownik TPSA" ów "przedstawiciel" występuje
    "w imieniu TP S.A.", *jako* TPSA...
    Ja doceniam że chcesz rozwamiać *wyłącznie* z prezesem albo
    najmniej "innym członkiem zarządu" ;) ale ustawodawca POZWOLIŁ
    ustanawiać pełnomocników. Każdemu. Tobie też...

    pozdrowienia, Gotfryd