  • Data: 2005-01-04 00:40:12
    Temat: Re: czy mogę sprawdzić czy kobieta nie jest w ciąży???
    Od: programik <c...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    Beniamin wrote:

    > Hmm. Chyba czym innym jest zwalnianie pracownicy, która zajdzie w ci??e od
    > upewnienia si?, czy kandydatka nie jest oszustk?. Ale odpowied 1/4 brzmi: nie,
    > nie mo?esz wymagaae jakiegokolwiek za?wiadczenia lekarskiego innego ni?
    > stwierdzenie istnienia b?d 1/4 nie przeciwskaza? do pracy na danym stanowisku.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Beniamin

    Warunek takiego zaswiadczenia jest nielegalny.
    O oto kretacz ktory to robi:

    CGS Studio
    Kollat i Wspolnicy Spolka Jawna
    Ul. Ostroroga 8/2
    60-349 Poznan
    tel. (61) 664 75 76
    fax (61) 664 75 74
    email: s...@c...pl

    Uwaga unikajcie tych kretaczy!!!
    Jezeli oszukuja pracownikow, to mozecie domyslac sie jak oszukuja klientow.