  • Data: 2009-06-18 11:07:02
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 12:24:31 +0200, Arek napisał(a):

    > Jak takie pokochasz to będzie Cię obchodzić.

    Ja właśnie mówię 'w drugą stronę'.
    Załóżmy że jestem w trakcie rozwodu, 'jeszcze-żonka' daje na lewo i prawo
    no i sobie zaszła .... dziecko urodzi się bankowo w ciągu 300 dni od wyroku
    orzekającego rozwód. W związku z czym domniemywa się że ojcem tego bachora
    jestem ja.
    No chyba ze po rozwodzie od razu wyjdzie za mąż ta 'latawica' i jej
    ówczesny mąż uzna to dziecko. Marne szanse ;)
    Choćby z taktycznego punktu widzenia poczekają ze ślubem, by ode mnie
    'wytargać alimenty' na ich bachora.

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20082201431&type=2&name=D20081431.pdf