  • Data: 2009-12-31 22:05:49
    Temat: Re: czy dziś (Sylwester/Nowy Rok) obowiązuje cisza nocna?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek pisze:
    > No teraz to przesadziłeś.
    > Oczywiście, że istnieją,

    Bynajmniej. To niemożliwe. Chyba że masz bardzo pokraczną definicję
    wolności.

    > lecz nie o tym my gaworzymy tylko o tym, że
    > jesteś własnością Władzy i może ona zrobić z Tobą i Twoimi dziećmi co
    > tylko zechce.

    I tak może duuuużo mniej niż dawniej, co zawdzięczamy socjalistycznym
    ruchom, które obaliły dyktatorskie rządy monarchów. Owszem, zgadza się,
    obecne ustroje silnie ciążą w kierunku monarchii (tylko inaczej
    nazwanej) i władze w takim USA są już tylko niewiele dalej od
    totalitarnej dyktatury niż Korea, ale nie istnieje całkowita wolność.

    > Znowu przedszkolna bzdura.
    > Sędziowie kształtują prawo niezgorzej niż reszta Władzy, a w Polsce
    > nawet jeszcze lepiej bo jak sędzia powie, że 2+2 jest niebieskie 5 to
    > tak jest i basta!

    Sędzia musi opierać się na prawie.

    > Nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumieć różnicy między urojonym
    > (teoretycznym) niebezpieczeństwem a rzeczywistym.

    Dziecko pod opieką ciężko pijanej matki jest zagrożone bardziej niż ty,
    gdy ja wymachuję na ciebie siekierą.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek