  • Data: 2006-03-11 08:22:18
    Temat: Re: czy czlowiek ma prawo pobic policjanta...
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zależy. Jeśli masz na myśli lekką hipnozę, to takie coś w ogóle jest
    > nielegalne. Podobnie jak podawanie pentotalu sodowego.

    nie hipnoza, po prostu nie czujesz zadnych emocji. Co w duzym stopniu
    ograniczy nieswiadome manipuowanie urzeadzeniem. Jest to stan ktory
    odczuwasz zaraz po przebudzeniu. Masz czysty umysl o niczym nie myslisz,
    niczym sie nie przejmujesz. Mialem okazje przetestowac to urzadzenie w
    okresie kiedy odczuwalem zdrade a jezeli znasz to uczucie to wiesz
    doskonale ze to uczucie duzo gorsze niz te ktore towarzyszy przy smierci
    bliskiej osoby, w momencie gdy zdjalem okluray i sluchawki ... zero
    emocji przez pewien czas. Calkowity relaks.

    > No to co?
    >
    > Będziesz miał 'dowód' wiarygodny dla np. 90% populacji (liczba z sufitu)
    > - ale jak swierdzisz, że przesłuchiwany świadek akurat należy do tej
    > części, która potrafi sobie skutecznie wmówić kłamstwo na czas badania?

    dlatego nie ograniczam sie do jednego swiadka a do wsyzstkich
    przebadanych. Wystepuje 2 swiadkow, oskarzony, baadamy 2 swiadkow
    pozniej oskarzonego i jezeli wynik nie jest sprzeczny, wykazuje (przy
    dwukrotnym badaniu) u 2 swiadkow klamstwo i oksrazonego prawde to
    prawdopdobienstwo ze we wszystkich przypadkach az tak sie pomylil jest
    raczej znikome. Jest to dal mnie na pewno bardziej wiarygodne niz
    opieranie zenzna na "instytucji" oceny wiarygodnosci zenzan swiadka,
    Waserman publicznie zeszmacil te instytucje przy ocenie Jaruckiej.

    (oczywiscie wariografy ktorymi becnie dysponuja neiktorzy polscy
    'biegli' nie wchodza w gre)

    > Równie dobrze można by w przypadku bójki z udziałem emeryta i 20-latka
    > automatycznie wskazywać młodszego jako tego, który zaczął, "bo mało
    > prawdopodobne jest to, że to emeryt zaczął".

    takie stwierdzenie mozna obalic pokazujac niedawne wiadomosci ze stanow
    i babcie 70 letnia napadajaca na bank :-)

    P.