  • Data: 2006-08-02 17:23:13
    Temat: Re: czy TPSA ma obowiązek ud zielić mi takiej informacji:
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@p...onet.pl napisał(a):

    > Chcesz powiedziec, ze jesli cos nazwe "512" to wystarczy raz na rok skoczyc z
    > transferem do 512, a w pozostalym okresie moge swiadczyc np. 128? ;)
    > nie rozsmieszaj mnie.

    Niestety, ale tak. Tak mamy skonstruowane Prawo telekomunikacyjne, że za
    wyjątkiem paru usług, których jakość jest unormowana przez zalecenia
    międzynarodowe, wszystko pozostałe jest uznaniowe. Określenie "transfer
    do 512" oznacza dokładnie to, co oznacza. Możesz ewentualnie złożyć
    reklamację, jeżeli jest szybciej :-P

    M.