    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czasowe wymeldowanie part II
    Date: Wed, 26 Mar 2008 12:06:58 -0500

    Troll wrote:

    > Art. 19.
    >
    > Osoba przebywająca w określonej miejscowości w celach
    > turystyczno-wypoczynkowych poza zakładami określonymi w art. 18 jest
    > zwolniona z obowiązku zameldowania się, jeżeli jej pobyt w tej
    > miejscowości nie przekracza 30 dni.
    >

    > no wlasny dom to raczej podpada pod art 19, pytanie teraz w jakiej
    > czestotliwosxci moga byc te wizyty.
    > czy 29 dni, wyjezdzam na tydzien i wracam na 29 czy tu jest jakies
    > ograniczenie?
    >

    > Bo jak zrozumialem powrot nie na stale nie jest traktowany jako chec
> [...]

    Nie ma określonego jak często i będzie to sprawa indywidualna w ocenie
    policjanta lub sądu.
    Po za tym żeby tak się stało to ktos musialby na policję doniesc.
    Po za tym wlasnie sie przymierzaja do zniesienia meldunku wiec pewnie i
    tak skonczy sie na niczym.

    Po prostu przyjeżdzaj rozsądnie jak masz złośliwych sąsiadów.