    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: cuchnie
    Date: Sun, 22 Oct 2023 02:26:33 GMT

    On 2023-10-21, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Faktem jest, że policjanci nie mieli nagrania. Rodzina w KIA nie żyła.
    > "Obsada" BMW przedstawiła swoją wersję wydarzeń i na ówczesny stan
    > rzeczy uznano ja za wiarygodną. Po to jest postępowanie, by wyjaśnić
    > wszelkie okoliczności.

    No właśnie nie wygląda, skoro są dwie wersje. Poza tym, jak dajesz tyle
    kredytu policji, to daj też odrobinę tym pismakom. Akurat Rzepa nie jest
    jakimś pospolitym szmatławcem. To gazeta specjalizująca się m.in. w
    zagadnieniach prawnych. Jak mi tam piszą, że eks-policjanci, ludzie z
    drogówki, a obecnie biegli, twierdzą, że ewidentnie udział bmw był
    widoczny od samego pczątku, to nie mam podstaw im nie wierzyć.

    --
    Marcin