    From: "Marcin D" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co zrobic zeby zostac rolnikiem?
    Date: Fri, 9 Oct 2009 17:51:13 +0000 (UTC)

    Pa_blo <m...@p...pl> napisał(a):

    > witam
    >
    > Gdzie w sieci znajde informacje odnosnie tego jak zostac rolnikiem i na
    > podstawie aktualnych przepisow podlegac po KRUS?
    > Mam 2,3 ha ziemi ale zadnego wyksztalcenia w tym kierunku.
    >
    > Picasso

    Aby zostać rolnikiem i przy założeniu, ze ziemię juz masz, musisz zrobić
    tylko jedną rzecz: zacząć zarabiać na życie wyłącznie pracą na roli. Jesli
    twój plan polega na tym, ze chcesz być "rolnikiem" czyli płacić KRUS ale
    zarabiac gdzieś na etacie albo prowadzić własną firmę, to zapomnij - tego
    juz od dawna nie da się zrobić. Z jednym wyjątkiem: osoby pracujące na umowę
    o dzieło mogą zostać płatnikiem KRUS.