  • Data: 2008-12-14 12:35:29
    Temat: Re: co wynajmujący może potrącić z kaucji
    Od: "Scob" <scob_-@-_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wrotki wycięte bo nie chce mi się celowac gdzie się kończą

    AFAIR i IMVHO - pamięć moja w tym temacie sięga czasów gdy sam mieszkałem na
    wynajmowanym - gdzieś na studiach
    gospodarzowi jesteś winien FIGĘ - regulowały to przepisy K.C (weź sciągnij i
    przewertuj) nt. umów (wy?)najmu - i wspomniane przez ciebie sprawy to
    "normalne zużycie".

    A pomijając kodeks cywilny: zwyczajny flejtuch jesteś i warszawiak, jeśli
    mieszkałeś przez kilka lat i nie odmalowałeś nawet ścian - bo wynajmowane...
    Przyzwoicie będzie więc za to zapłacić :)