  • Data: 2007-02-08 19:21:42
    Temat: Re: co to jest presco? oszusci?
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja śpię jeszcze spokojniej, bo wiem, że takiej firmie mogę Kaczyńskiego
    > zacytować (spieprzać, dziady!) I dodatkowo nie zawalam sobie piwnicy
    > _łatwopalną_ makulaturą.

    I tu pewnie jesteś tyle samo wart co i on, a może i jeszcze mniej.... LOL.
    Generalnie to chyba jakiś Twój idol. Ma takie samo poparcie i poszanowanie
    wśród społeczeństwa jak Ty tu na grupie.

    NORMALNY i KULTURALNY człowiek ma zdecydowanie inne reakcje.

    > Zdjęcia mam cyfrowe, a coś warte dyplomy nie pojawiają się z
    > częstotliwością kilku miesięcznie.

    Faktycznie, gdy życie ogranicza się do czepiania, wymądrzania i obrażania
    zza klawiatury własnego komputera, to w życiu można nawet żadnego dyplomu
    nie dostać a wszelkie pamiątki zmieścic w jednym segregatorze.

    > Takie samo psychozą spowodowane natręctwo, jak to twoje...

    U mnie natręctwa nie stwierdzono, jednak Ty się do niego przyznajesz.

    > Może. Ale jakiś zasmarkany windykatorek, trzymający stosy makulatury w
    > piwnicy ze strachu przed kumplami "z branży", nie jest dla mnie osobą
    > godną uwagi na tyle, żebym specjalnie tę osobę zapamniętywał... Zwłaszcza,
    > że to jakiś ukrywający się za pseudonimem anonim.

    Po pierwsze nie stosy, tylko karton, po drugie nie ze strachu, a po trzecie
    "kumple z branży" wiedzą gdzie mieszkam i ominą moje mieszkanie szerokim
    łukiem.

    No i właśnie dochodzimy do tego, o czym pisałem. Jak brakuje argumentów, to
    obrażasz. Z tobą faktycznie niema co dyskutować, bo "sprowadzisz do swojego
    niskiego poziomu i pokonasz doświadczeniem". Już drugi raz próbujesz mnie
    obrazić, ale na Twoje szczęście byle pyskaty gnojek nie jest w stanie
    wyprowadzić mnie z równowagi. To zalety tej pracy.

    > ATSD to czy czasem nie miałeś innej ksywki, hmm?

    Nie i EOT

    ... i miej zaraz swoje ostatnie zdanie.