  • Data: 2007-10-16 20:04:14
    Temat: Re: co daje paszport dyplomatyczny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarWoc" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ff1kcs$rbn$2@sunflower.man.poznan.pl...

    > Gdzieś mi się obiła dyskusja na ten temat o oczy i konkluzja była taka,
    > że prawdziwy immunitet daje tylko akredytacja w danym kraju.
    > A już wiem. Toczyła się wzmiankowana dyskusja przy okazji propozycji,
    > żeby obdarować paszportami dyplomatycznymi prezydentów dużych miast kogoś
    > tam jeszcze. Jak jest po prawdzie to nie wiem.

    Przede wszystkim wszystko zależy od prawa danego kraju. Trudno powiedzieć,
    jak to jesz w Szwajcarii czy Włoszech. Poza tym nie wiemy w jakim
    kontekście dziennikarze użyli słowa "zatrzymano". Czy było to kodeksowe
    zatrzymanie jako tymczasowe pozbawienie wolności? Może po prostu zatrzymano
    do kontroli czy w związku z czynnościami.