  • Data: 2009-10-05 17:26:14
    Temat: Re: co daje meldunek?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P pisze:

    > A to byla firma w Polsce? Bo mi sie kolacze, ze to raczej bezpieczniacy
    > wegierscy z Multipolaris byli.

    Oni tu, my tam, ręka rękę myje. Konkretnych dowodów oczywiście nie ma
    (*) ale nie jestem na tyle naiwny, aby wierzyć, że urzędnik to mi chce
    zrobić dobrze, a nie sobie.

    (*) w okolicach 2006r. Urban w swoim NIE umieścił wywiad z pewnym tajnym
    oficerem służb. Polecam pamiętać o tym zdaniu przy próbie zrozumienia
    polskiej rzeczywistości:

    "Tak - macie rację: za wszystkimi większymi aferami gospodarczymi stoją
    służby specjalne. Ale nigdy tego nie docieczecie - bo gdyby to groziło,
    służby uciekną się do kłamstw, szantażów, gróźb - a w ostateczności do
    fizycznej likwidacji".

    --
    Liwiusz