  • Data: 2013-11-11 00:04:16
    Temat: Re: ciekawostka w pismie od SM w Bobolicach
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gadacz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:527eb1a4$0$2178$65785112@news.neostrada.pl...

    > zamierzasz? nie rób sobie jaj.
    >
    > Biały Bór, Bobolice, Człuchów...
    >
    > te 3 miejscowości, pierdolone wioski, żyją dosłownie wyłącznie ze
    > strzelania fotek!(w sieci pełno informacji na temat tej "straży
    > miejskiej", albo "straży biznesowej". Zobacz, gdzie Ciebie namierzyli.
    > Ja na swojej fotce, mam zakryte tło, tak aby nie było możliwości
    > zlokalizowania tego strzelającego syfu.

    Wioska nazywa się Przydargiń (http://goo.gl/maps/ahifN), dostałem
    z tyłu i tło widać. Co prawda wynik 19km wydaje mi się ciut podejrzany
    (staram się jeździć przepisowo), ale nie mogę wykluczyć, że się zagapiłem
    i "bujnęło" mnie z górki.

    Tak czy owak, do tych Bobolic mam z 200 kilometrów, więc użeranie
    się z nimi o 100 zł kompletnie się nie kalkuluje, niestety.