    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ciekawa informacje znalazlem na pewnej stronie :-)
    Date: Tue, 27 Jul 2004 10:52:14 +0200

    > Niech będzie. I co z tego wynika? Allegro nie ma technicznej możliwości
    > sprawdzenia czy dana rzecz jest kradziona - SM zresztą chyba też.

    *) prosze Cie, 15 zl. gra, 20 szt.

    > No widzisz? Dla tego też dyskusja to zbyt słaba podstawa do usunięcia. To
    > tak, jakby właściciel placu wyrzucił rolnika, za to że za tanio sprzedaje
    > ziemniaki. Tak tanio, że musiał ukraść.

    *) :-)

    Ja mam na mysli te w ktorych nie ma mozliwosci (99,9999) ze jest legalna.
    Co do grupy, latwe do udowodnienia ze osoba odpowiedzialana za usuwanie
    aukcji niezgodnych z regulaminem (prawem) musiala widziec ten post.
    Pomimo tego nie zareagowala, aukcja trwala kilka dni, sprzedano kilka
    egzemplarzy,
    [takich aukcji jest sporo], Czyli bylo to "przymkniecie oka", czyt. zwykle
    pasertwto.
    oni maja z tego prowizje, a tu zysk jest pewny, 20 szt. * 15 zl = 300 zl i
    prowizja z tego.

    W polsce zamykaja czesto naprawde niewinne osoby, pod zarzutem paserstwa,
    gdzie
    porownujac to do przypadku prezze mnie omawianego to pryszcz. A wszystko sie
    opiera jedynie na poszlakach,
    nie ma nawet konkretnych dowodow.

    > A zgłosić do policji podejrzenie im wolno oczywiście. Ale z usówaniem
    > transakcji ma to związek dość luźny.

    niekoniecznie ich mialem na mysli :)

    chcialbym zeby mnie tam zapamietano na dlugo :-) (po porstu nie lubie jak
    sie mnie jak szmate traktuje, na to sobie nie pozwole)

    > Kodeks karny 291-292 art.

    dziekuje, poczytam

    P.