    From: Goomich <g...@u...to.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chwila zgonu - ekstremalnie ;)
    Date: Mon, 04 Oct 2010 14:57:21 +0200

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> naskrobał/a w
    news:4ca9b539$1@news.home.net.pl:

    > Problem pojawia się już teraz - bo jeśli uznasz hibernowanych za
    > zmarłych, to masz problem formalny z miejscem przechowywania takich
    > zwłok-niezwłok.

    Nie ma problemu. Człowiek skąłda się iluśtam procent z wody. Nie mamy
    jeszcze technologii, która zapobiegłaby jej zamarznięciu. Woda po
    zamrożeniu zwiększa swoją objętość i zmienia się w sliczne ostre
    kryształy. Razem robii to mielone z komórek ciała.
    Tak więć każdy hibernowany to trup. Jak się pojawi pomysł, jak zamrozić
    człowieka, bez zamrozenia większośći jego masy ciała, to będzie można
    myśleć. Na razie sa ważniejsze sprawy, krzyże, palikoty i inne.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153