    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: celowe wprowadzenie w blad
    Date: Fri, 30 Jun 2006 07:51:44 +0200

    > Ustalmy najpierw kwestię podstawową. Czyją własnością obecnie jest to
    > mieszkanie wg zapisu w księdze wieczystej, a jeśli jej nie ma, to w
    > administracji budynku. Bo ja tego jakoś nie mogę wyłowić. Raz piszesz,
    > że stanowił własność małżonków. Potem, że wykupili je rodzice żony i
    > podarowali żonie. Jedno z drugim nie sposób pogodzić, a to ma
    > kardynalne znaczenie.

    Mieszkanie bylo wykupione za pieniadze mojego znajomego przez rodzicow jego
    zony - na nich. Potem oni przepisali je na swoja corke, kiedy jeszcze moj
    znajomy byl jej mezem. W orzeczeniu rozwodu jest napisane, ze "sad nie
    orzeka o sposobie podzialu majatku", czy cos takiego. Jednym slowem w tym
    miejscu moj znajomy zostal przez ex-zone "zamydlony" i nie wystepowal o
    zaden podzial majatku. Co wiecej, dowiedzialem sie, ze chory i niepracujacy
    czlowiek, utrzymujacy sie z pomocy spolecznej, mimo stalego leczenia od 15
    lat, o ktorym jego ex-zona wiedziala, ma zasadzone po rozwodzie 100 zlotych
    alimentow na rzecz ich dziecka.... O_o

    No comments... ech.

    Pozdrawiam,

    Tiger