  • Data: 2005-04-11 20:32:24
    Temat: Re: budowanie w granicy (prosba o pomoc)
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lasic" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d3dmcu$skj$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam taki problem. Chcialbym wybudowac dom w granicy z sasiadem X

    Skoro sasiad tez sie pobudowal w granicy, moze sprobowac ponegocjowac, ze
    chetnie zglosisz fakt, iz jego zabudowania nie sa zgodne z przepisami?

    Moja matka chciala wybudowac garaz w granicy z sasiadami (ktorzy mieli w
    granicy wybudowana lakiernie proszkowa i smierdzacy wychodek). Zgodzili sie,
    choc z malymi oporami. Po fakcie okazalo sie, ze moja matka jako jedyna w
    calej wsi miala wszystkie wymagane pozwolenia, plany i zgody. Reszta to
    pelna samowolka. Zapytaj/sprawdz, czy sasiad ma pozwolenie na swoje budowle
    w ostrej granicy?

    Stawiam dolary przeciw sliwkom, ze nie.

    A potem ponegocjuj.

    Innej rady, niz zgoda sasiada na pismie nie ma, chyba ze chcesz sie bawic w
    sad. Gmina ma racje i nie chodzi tu o lapowe.

    Pozdrawiam
    parrot