    From: l...@v...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bubel prawny ... rozwaliło mnie totalnie, do łez :)
    Date: 12 Mar 2008 12:30:30 +0100

    > Organ podatkowy prosi o podwyższenie wartości i nadesłanie odpowiedzi w
    terminie > nie krótszym niż 14 dni".

    I bardzo dobrze, termin Ci określili, jako nie krótszy niż 14 dni, nie czepiaj
    się ich ;) Dokonanie przez Ciebie czynności w terminie po upływie 14 dni,
    niezależnie czy 15 dnia czy po upływie 10 lat będzie traktowane jako wykonanie
    tego wezwania. Nic nie poradzisz na to że Urząd nie zechciał łaskawie wyznaczyć
    Ci terminu poprzez określenie konkretne jego czasookresu, wyznaczył go
    nieprecyzyjnie zachował jednak wymóg nie jest to termin krótszy niż 14 dni,
    czasem ctr+c i ctr+v z ustawy może zrobić sporo zamieszania.