    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bubel prawny ... rozwaliło mnie totalnie, do łez :)
    Date: Sat, 08 Mar 2008 19:34:40 +0100

    KsZZysiek pisze:

    > Przecież to jakiś bubel. Podatnicy mogą zgodnie z prawem nie odpowiadać
    > na pisma i w ogóle nie płacić podatków.

    Źle ty i urząd rozumiesz przepis. Dziennikarzom się nie dziwie, bo to
    kretyni.
    organ ma wyznaczyć konkretny termin, ale nie może być on krótszy niż 14
    dni.

    Jest wiele ustaw które tak określają terminy: np.
    130 [2] §kpc "Jeżeli obowiązek uiszczenia lub uzupełnienia opłaty
    powstał na skutek rozszerzenia lub innej zmiany żądania, z innych
    przyczyn niż wymienione w § 1, albo po wysłaniu odpisu pisma innym
    stronom, a w braku takich stron - po wysłaniu zawiadomienia o terminie
    posiedzenia, przewodniczący wzywa zobowiązanego do uiszczenia należnej
    opłaty w terminie tygodnia, a jeżeli mieszka on lub ma siedzibę za
    granicą i nie ma w kraju przedstawiciela - w terminie *nie krótszym od
    miesiąca*"

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."