  • Data: 2007-08-29 23:30:00
    Temat: Re: brak rozwodu i problem z wykupieniem mieszkania
    Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:46d5fb42$...@n...home.net.pl,
    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak, gorzej jak tego spadku nie dostałaś, a jednak nieruchomość do
    > majątku odrębnego sobie kupisz.
    > Wtedy małżonek np. podczas rozwodu, może te nabycie zakwestionować i
    > zaczynają się kłopoty.

    Ale to już chyba wchodzimy w za bardzo spiskową teorię dziejów ;-)
    Ale zasadniczo przyznajesz, że małżonek do majątku odrębnego jest w stanie
    sobie coś kupić bez drugiego małżonka i o to głównie chodziło.
    A jak pooszukuję, to w niesprzyjających okolicznościach i tak będę miała
    kłopoty i tak, więc jeden akt notarialny niewiele zmieni - zresztą zawsze
    można "zrobić wstecznie" ileś darowizn itp - na wypadek kłopotów - czyż nie?
    ;-)

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Jedynie ci kochankowie mogą o sobie zapomnieć,
    którzy niedostatecznie się kochali, by się znienawidzić.