  • Data: 2011-04-08 12:01:37
    Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "butterfly" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:inmsbg$p3j$1@inews.gazeta.pl...

    > Dziękuję bardzo. podobnej odpowiedzi oczekiwałem.

    Dodam tylko, że już na podstawie przepisów ogólnych masz prawo wezwać tego
    dostawcę do wznowienia świadczenia usług zastrzegając, ze po upływie
    terminu po prostu zawrzesz umowę z innym dostawcą i MOIM ZDANIEM nie tylko
    nie będzie to zerwanie umowy z Twojej strony, ale jeszcze masz szansę
    wygrać w sądzie taką kwotę, którą będziesz musiał nadpłacić ponad ten
    płacony jemu abonament.