  • Data: 2011-05-16 18:46:47
    Temat: Re: brak informacji publicznej - skarga do SKO czy WSA?
    Od: jol <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 May 2011 13:04:30 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Jako załącznik do skargi :) Tudzież Twoje żądanie (też wydruk).

    Dzięki za odpowiedzi, ale mam jeszcze wątpliwości jakby ktoś mi mógł
    wyjaśnić, bo w necie znalazłem rozbieżne opinie:

    Czy bezpośrednio skierowanie sprawy do WSA bez uprzedniego rozpatrzenia w
    SKO nie będzie odrzucone jako niezachowanie kolejności?

    Czy faktycznie kierowanie skargi do WSA na bezczynność przez organ który
    był w bezczynności nie wymaga uprzedniego uiszczenia 100 zł opłaty?
    Na stronie http://
    informacjapubliczna.org.pl/11,450,tajna_umowa_na__sc
    entralizowany_dostęp_do_informacji_publicznej.html
    znalazłem przykład dwóch skarg i w jednej w załącznikach wpis jest
    wymieniony, a w drugiej nie. Czy to od czegoś zależy i czy te 100 zł to
    ew. cały koszt czy też mogą pojawić się jeszcze jakieś dodatkowe
    obciążenia finansowe? :) Stracić ew. 100 to jeszcze przeżyję... :)