  • Data: 2010-04-20 13:42:56
    Temat: Re: błędy Sądu Okregowego
    Od: " In500" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    To może przedstawię w jak sposób doszło do zwolnienia z kosztów.
    Sprawa się rozpoczęła w 2004r. Mój były wystąpił o podział z sumą zupełnie
    nierealną 492.000 zł.
    Wartość majątku do podziału była około 155.000 zł.( wg mojego rozeznania)
    Na tą kwotę składało się mieszkanie własnościowe w którym obecnie mieszkam
    oraz kwota ze sprzedaży mojego domu z zajęciem hipotecznym.
    Ponieważ zanim nastąpił nasz rozwód byłam w Niemczech, więc po powrocie
    zostałam bez pracy.
    O zwolnienie z kosztów wystąpiłam dopiero w 2008r kiedy będąc bez pracy nie
    miałam stałego dopływu gotówki.
    Sąd przychylił się do mojej prośby.

    Dziś SO po apelacji postanowienia z SR wyznaczył kwotę do zapłaty w wys.
    38.000zł. dla mojego byłego.
    Nie mogę się z tym zgodzić, bo nie dość, że wyliczenia SO są nie do
    rozszyfrowania to jeszcze sąd nie uwzględnił moich wniosków.

    Czy już coś rozjaśniłam?
    Pozdr. In500