eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobiuro turystyczne nie chce przesłać rachunkuRe: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
  • Data: 2016-09-10 16:24:03
    Temat: Re: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 8 Sep 2016 09:41:47 +0200, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:
    > "Rachunek na brakującą kwotę 587 USD ma Panu wystawić firma z Peru,
    która
    > realizowała dodatkowy serwis, wciąż na niego czekamy. Powinniśmy go
    mieć do
    > końca września. Przyjęliśmy założenie (być może błędnie), że zależy
    Panu na
    > odzyskaniu poniesionych wydatków i rachunek ma stanowić podstawę
    zwrotu
    > kosztów dla ubezpieczyciela, dlatego sprawa trwa tak długo.

    Zatem radzę cierpliwie czekać do końca września.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1