  • Data: 2005-01-30 13:11:23
    Temat: Re: biuro nieruchomosci - prowizja
    Od: jokey alvarez <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Jan 2005 22:28:17 GMT, Beniamin napisał(a):

    Hey !

    > Dziwna umowa. Przeciez nie mozesz sie do niczego zobowiazywac w imieniu
    > swoich rodziców. Mozesz wkleic kawalek, w którym jest cos na ten temat?

    No wlasnie, ja stanowie odrebna jednostke niz moi rodzice.

    Niemniej cytuje ounkt z umowy:
    "W przypadku zawarcia przez Zamawiajacego lub jego bliskich lub osob
    pozostajacych z nim w zaleznosci sluzbowej umowa kupna (najmu) wskazanej
    nieruchomosci z pominieciem Posrednika, Zamawiajacy zaplaci Posrednikowi
    kare w wysokosci itd....."

    dodam ze umowe mam na mieszkanie a rodzice kupia dom, z tym ze podpisalem
    na kopii umowy posrednika ze obiekt widzialem.

    Pozdrawiam !
    jokey
    GG67208