    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <Y7qBJ.1477562$LNrd.1043425@fx09.ams1> <a...@w...eu>
    <zDqBJ.1477566$LNrd.831026@fx09.ams1>
    <61d7646d$0$29057$65785112@news.neostrada.pl> <gFKBJ.5$Imt7.3@fx09.ams1>
    <sr95k9$709$1@gioia.aioe.org> <AI4CJ.3683$uD6a.2365@fx07.ams1>
    <src2hc$4eg$1@gioia.aioe.org>
    <61d99b65$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <srcmve$1tul$1@gioia.aioe.org>
    <61d9e639$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <%R4DJ.15762$0Kl7.13652@fx11.ams1>
    <61dd175b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <srjopp$130j$1@gioia.aioe.org>
    <1afs1dnlsnh9k.1l12ciiq8ll2j$.dlg@40tude.net>
    <61dd8792$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <srk39k$deg$1@gioia.aioe.org>
    <61ded3a0$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <srmor1$13ie$1@gioia.aioe.org>
    Date: Thu, 20 Jan 2022 11:25:36 +0100

    On Wed, 12 Jan 2022 15:33:02 +0100, Kviat wrote:

    > Sam sobie odpowiedz, w jaki sposób przeciętny człowiek, któremu nawet
    > nie chce się znaleźć podstawowych informacji będących w zasięgu 3 sekund
    > szukania, jest w stanie samodzielnie oszacować (tak to ujął?), czy się
    > zaszczepić, czy się nie zaszczepić?
    > Co oczywiście nie przeszkadza mu w dyskutowaniu na temat szczepionek,
    > albo twierdzić, że na bank szczepionki nie działają,

    Na bank szczepionki obecne nie chronia lub bardzo kiepsko chronią
    przed zakazeniem covid.

    Patrz statystyki.
    Raz nasze, dwa - np Irlandia, gdzie ponoc 92% ludzi zaszczepionych,
    a zakażen wiece niz było bez szczepień.

    > są szkodliwe,

    Nie mowie ze sa szkodliwe, tylko, ze są niezbadane.

    No dobra - miliardy sie zaszczepiło, na razie szkodliwych skutkow nie
    stwierdzono. Z wyjątkiem AZ.

    Co sie okaze za 5-10 lat ... miejmy nadzieje ze nic.

    Albo co sie okazuje juz dzis ... widzisz te ciekawe publikacje,
    ze szczepionka na Covid ma ujemną skutecznosc juz po 5 miesiacach ...

    > a po 50 latach wystąpią niepożądane skutki uboczne,
    > a ludziom na plecach zacznie wyrastać futro z norek.

    A zagwarantujesz, ze nie ?

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirusy#Etapy_cyklu_rep
    likacyjnego_wirus%C3%B3w
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Szczepionka_RNA
    >
    > A przy okazji... wirusy które nie mają DNA, to są jakieś nienormalne
    > wirusy, czy o co ci chodzi?
    > Ssaki bez ogonów są normalne, czy tylko te z ogonami?

    Chodzi mi o to, ze wirusy jakos potrafia zmusic komorki do ich
    produkcji/replikacji, łącznie z produkcja DNA lub RNA.
    Czyli biologicznych barier nie ma.

    Pozostaje miec nadzieję, ze szczepionki mRNA nie posiadaja tak
    istotnej częsci "programu". Nawet przez pomyłke czy błąd w produkcji.

    Ale ale ... koncernom farmaceutycznym przeciez zalezy, zeby kazdy z
    nas byl lekko chory i musiał łykac pare tabletek dziennie,
    albo brac nową szczepionke co 3 miesiace :-)
    Gdyby tak udało sie zrobic odpowiedniego wirusa ...
    i rozprzestrzenic ...

    J.