  • Data: 2009-09-26 21:07:44
    Temat: Re: bank do ktorego nie ma dostepu komornik
    Od: "ZaX" <z...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zaznaczam, że nie jestem prawnikiem, ale słyszałem o czymś takim:

    "np. zakłada się polisę na życie z dodatkowym rachunkiem inwestycyjnym, wpłaca
    kasę, przechowuje przez chwilę i likwiduje polisę. Zgodnie z KRiO świadczenie z
    polisy nie podlega egzekucji, nie jest opodatkowane, a skarbówce pokazuje się na
    kontroli polisę z sumą ubezpieczenia 100 PLN, robi banana na gębie i wychodzi.
    dziecinnie proste."

    Ale wypytaj o szczegóły gościa z Nederlanden, czy innego Pocztyliona, jak to
    właściwie jest...