  • Data: 2008-12-11 12:31:42
    Temat: Re: awizo - nie doreczone pismo
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Dec 2008 11:56:31 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

> [...]

    Tylko jak potwierdzić tożsamość tej osoby?
    Z jednej strony można psioczyć na pocztę, ale z drugiej strony - trochę ich
    rozumiem. Poniżej wyjaśniam dlaczego.

    > Faktycznie jakaś głupia ta poczta. Aż się niemożliwe wydaje.

    Olgierd - w mojej dzielnicy, dosyć małej nawet (~20k mieszkańców) w dużym
    wojewódzkim mieście są dwie osoby o tym samym imieniu i nazwisku (ja i ktoś
    jeszcze). Powiem więcej, jesteśmy w podobnym wieku, bo za "dzieciaka"
    często mylono nasze kartoteki w przychodni lekarskiej dziecięcej. zawsze
    opiekun mój musiał podawać z jakiej ulicy się rejestruje ;)