  • Data: 2005-07-14 22:42:03
    Temat: Re: auto z komisu i wycofanie sie z umowy - pilne!!!
    Od: "egdstudio" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ... idz
    > po prostu na policje i zglos zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa -
    > dlaczego na silniku nie ma numerów?

    byłam na policji i okazuje sie ze to mi jako włascicielowi grozą
    konsekwencje jesli wyjade takim autm na droge, chyba ze udowodnie ze komis
    usunał numery, wg policji, komis jest czysty
    dodam ze przegląd był robiony niecałe 2 mies. temu, wezwalismy goscia który
    sie podpisał pod nim i twierdzi ze numery były