  • Data: 2004-01-07 20:51:02
    Temat: Re: art. 286 § 1 KK i przekret na allegro
    Od: "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Raphael" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:btgmrg$ikh$1@news.onet.pl...
    > Witam

    > W srode 24 grudnia kupilem na
    > aukcji pewnego sprzedajacego notebooka. Wczesniej skontaktowalem sie z
    nim
    > telefonicznie upewniajac sie co do stanu technicznego komputera.
    Po wplacie kilkakrotnie

    > Wzbudzilo to moje podejrzenia co do rzetelnosci sprzedajacego wiec
    > przejrzalem jego komentarze; okazalo sie ze wszystkie pochodza z okresu
    > ostatnich dwoch tygodni z czego 11 jest za zakup ikonek, skryptow itp,
    ktore
    > nie wymagaly weryfikacji adresu itp.

    Oj człowieku! kupujesz taki towar ( chyba dość cenny) i sprawdzasz
    sprzedającego po wpłacie pieniędzy?
    Mądry Polak po szkodzie?
    Pamiętaj! Na Allegro i nie tylko nie ma super okazji....są za to
    naciagacze....
    nie miej mi za złe...., piszę to ku przestrzodze dla innych....

    Zbyszek