  • Data: 2004-08-18 16:36:54
    Temat: Re: aplikacja
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maddy"

    > jak pałasz zamiłowaniem do prawa karnego to nawet z pocalowaniem w
    > rękę). O adwokackiej, notaralnej czy radcowskiej mozna zapomnieć albo
    > trzeba miec duzo samozaparcia, byc obkutym o 200% lepiej niż synkowie
    > prawników i mieć szczęście.

    Faktycznie na sądową absolwenci się nie garną, z wiadomych przyczyn. Więc
    nie ma problemu z dostaniem się na nią (co nie znaczy, że zostanie się w
    przyszłości sędzią).
    Co do radcowskiej, to nie mogę się zgodzić, że jest tak trudno. Nikt z moich
    znajomych nie miał problemów, by na nią się dostać. Trzeba być po prostu
    przygotowanym.

    ----
    Pzdr.