  • Data: 2009-07-28 08:33:19
    Temat: Re: allegro- towar używany mozna reklamowac?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja napisał(a):

    > pytanie: czy jesli ta osoba nie odpowiada mi na maila ,to moge mimo to
    > odeslac jej towar i zadac zwrotu pieniedzy a jak nie odda na konto, to
    > dochodzic roszczen z tytułu jej bezpodstawnego wzbogacenia moim kosztem>?

    Moim zdaniem nie bo tu w grę wchodzi rękojmia. Więcej znajdziesz tu:
    http://www.mediana.nazwa.pl/index.php?option=com_con
    tent&task=view&id=1279&Itemid=53

    Warto pamiętać, że to nie działa z automatu i jeśli sprzedawca nie
    uznaje argumentów i nie zgadza się na zwrot pieniędzy/wymianę/naprawę
    etc to trzeba iść do Sądu.

    j.