  • Data: 2009-11-20 23:24:55
    Temat: Re: allegro - pomylka czlowieka
    Od: Jacek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lis, 22:57, KRZYZAK <k...@k...pl> wrote:

    > To znaczy wada oswiadczenia woli. Sprawa w tym przypadku jest ewidentna.
    > Normalny czlowiek zawiadomilby sprzedawce o jego pomylce. Cham bedzie
    > licytowal.

    Tu nie chodzi o licytowanie tylko opcje 'kup teraz'. Brat ma teraz
    taki przypadek że wygrał na licytacji kurtkę za 90 zł, a koleś mu
    odpisał że cena minimalna to 500zł i wali ściemę że się pomylił/nie
    umiał ustawić ceny minimalnej. Pewnie chciał oszczędzić na opcji 'cena
    minimalna'. I co z takim delikwentem teraz zrobić?
    http://ds6.ovh.org/drppl.html
    Dziobas RAR PLAYER - odtwarzacz filmów pobierający doskonale
    dopasowane napisy