  • Data: 2004-10-18 19:04:17
    Temat: Re: allegro i problem
    Od: stern <s...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin L wrote:

    > aukcja sie zakonczyla, kupujacy przelal mi pianiadze,a ja wyslalem mu
    > laptop.dwa dni pozniej dostaje mail od kupujacego, ze uszkodzony element
    > jest wart 400 zl i ze go oszukalem bo nie podalem tego w aukcji. na dodatek
    > probuje mi wmowic ze laptop ma dwa razy mniejszy dysk niz w opisie aukcji,
    > co jest oczywiscie bzdura. mowi ze ma znajomego prokuratora i ze zglasza
    > klasyczne oszustwo i wyludzenie, jezeli nie zwroce mu tych 400 zl. co w
    > takiej sytuacji mam zrobic ?

    1. napisz mu, ze popełnia przestępstwo z art. 190 kk, grożąc wszczęciem
    postepowania karnego w innym celu niz ochrona narudzonego dobra.
    2. Powolywanie sie na wplywy w prokuraturze, w celu zalatwienia sprawy
    cywilnego tez podpada pod jakis artykul (wybacz, ale szukac mi sie nie chce)

    Ogólnie nie ma sie czym przejmowac :)

    pozdr.

    ja