  • Data: 2008-10-19 19:47:23
    Temat: Re: allegro - ceglowka umorzenie sprawy- LEGALNE OSZUSTWA!!!!
    Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:gdg0mn$5cs$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał

    > Zacząłbym od lektury akt dochodzenia. Pokrzywdzony ma do tego prawo.
    > Sprawdziłbym jakie czynności policja wykonała (i z jakim skutkiem)
    > a zwłaszcza zwóciłbym uwagę na to czego nie zrobiła choć byłoby to
    > celowe. Zapoznałbym się też z podstawą umorzenia i ocenił czy są
    > po temu podstawy. Mając tę wiedzę napisałbym zażalenie (zwróć uwagę,
    > że masz na to określony termin, jak zawalisz to przepadło!)
    >
    > Bywa tak, ze policjantowi się nie chce albo jest gamoniem i sprawę
    > umarza a potem prokurator rejonowy mechanicznie to przyklepuje.
> [...]

    szczerze mowiac to bardziej bym chcial ukrucic dupe temu (tej) babie co mnie
    zrobila w h..... bo takie teksty przez telefon mi puszczala razem z
    kolezanka, straszenie mezem prawnikiem ze maja duzo kasy itp i i tak nic im
    nie zrobie... chodzi o moja dume bardziej niz o kase.

    ale czy warto..... nic w aktach nie ma napisanego tylko to co napisalem

    moglbym zrobic skan ewentualnie by ktos mogl cos poradzic ......

    ale ciagle mnie irytuje fakt ze wysylanie ceglowek to najlepszy interes?